Alfa og Ivi

Alfa og Ivi

lørdag 27. januar 2018

Valpene 5 uker

Nå har jeg endelig fått lånt meg ei anna linse, så jeg får tatt noen bedre bilder med speilreflekskameraet. 
Skal prøve å oppgi hvilken valp som er hvem, men det er ikke lett å kjenne igjen alle når man ikke ser nakken på alle bildene. Men jeg skal prøve så godt jeg kan. Har kjøpt halsbånd med ulike farger, men det såg så voldsomt ut på de små nakkene.

 Nr. 5, hann

Nr.1, tispe 

Nr.5, hann 

Alfa er ivrig tante. Hilser på nr.2, 5 og en jeg ikke kjenner igjen. 

Nr.2, nr.4, nr. 5 og nr.1. 


Nr. 2, tispe. 


Nr.1, tispe 

Nr. 5, hann 


Nr. 5 


Nr. 1, tispe 

Nr. 4, hann 

Antonie og Isa slapper av med nettbrett i hundesenga. Fordel med trådløse hodetelefoner.
Valpene bestemte gjerne hva de ville se på, og trykket ivei.

Nr. 2, tispe 

Nr. 4, hann 

Nr. 4 




 Nr. 12, hann

 Nr. 3, tispe

 Nr. 11, hann

Nr. 6, hann 

 Embla og nr. 3 og ?
Nr. 10, hann

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar