Alfa og Ivi

Alfa og Ivi

onsdag 13. januar 2010

Januarbilda

Trimtur i ettermiddag. Med -13 grader hadde vi på kondomdressene. Den riktige størrelsen på Non-Stop-selen til Io kom i Posten idag!
Bestilte selen på http://www.troll-hundefor.no/ De selges også på Tropehagen på Amfi.
Og sokkene passet akkurat, så de må vi teste på tur i helga! Hundene er klare for tur, men må vente på at mor skal kle på seg. Alfa nusse litt på Io :-* Slik ble det med plastmeier på sparken. Kjempesnedig! Anbefales på det sterkeste! Selges på steder de selger spark og på http://www.vinterbutikken.no/ der jeg bestilte de.
Moss og Alfa koser seg på teppet.
Moss kom og la seg her under pulten mens jeg satt og scrappa.
Fiiiiiineste Alfa'n min!
Leik og kos ilag med matmor.

2 kommentarer:

  1. De kondomdressene så litt herlige ut! Jeg fikk et flashback til mine år på skolen og noen spreke gymlærere i slike dresser ; )
    Sikkert gode og varme!

    Litt for kaldt igjen her, med -23 grader er det alt for kaldt å være ute iallefall.

    SvarSlett
  2. Kondomdressene er kjekke ja, er begrenset hva som går under selene. De er ikke så tjukke, men de dekker den bare magen og stellet til Io, da hans har foret lomme til stellet:-) Lett for forfrysninger der.
    Skulle jo hatt en likedan dress jeg å da;-) Men tror ikke jeg føler meg vel i en sånn en!


    -23 er forr kaldt ja. Pussig at det er så mye kaldere på Steinkjer enn her. Nå er det bare -12. Har -13-14 som ei grense for å være ute på tur vi.

    SvarSlett