Alfa og Ivi

Alfa og Ivi

torsdag 19. mai 2011

Alfa er HD-fri!

Fikk vite av Nina idag at Alfa har B-hofter! Hun hadde kikka på Dogweben, noe jeg har helt glemt og gjort! Så nå kan vi trene agility og rundering med god samvittighet! Skal forresten treffe Marie og Elisabeth for å trene rundering ikveld, gleder meg veldig! Skal prøve og huske og ta bilder, og blogge om det her senere!

Ellers har det vært mye jobbing og lite tid til hundetrening den siste uka. Men litt har det da blitt; Io trener på å stille seg midt imellom to kjegler, og ikke søke til den ene. Alfa har trent litt slalåm og melding med fastbittet. Hun holder til jeg har "tatt på" påvisningsline og til jeg sier hversegod nå:-D Og hun kommer inn på plass med bittet i munnen.
  Så da spørs det om hun får det til med figurant ikveld. Ellers skal vi trene flying i skogen, forhåpentligvis med gjemte figuranter:-) Jeg får se an litt angående Io... om han skal få gå spor eller det blir LP på han...

Vi hadde slikt et tordenvær nå i ettermiddag. Det var relativt nærme, telte til 3 på det nærmeste og vi kunne kjenne buldringa på kroppen. Io kom hoppende oppi fanget mitt da! Han likte seg ikke! Selv om han ikke har brydd seg nevneverdig om det tidligere. Sist det tordnet, var i fjor, da vi trente blodspor. Da slo det jo ned akkurat idet han fant sporslutt og belønning, uten at han reagerte.

Har langfri denne helgen, og i morgen er skal vi på ultralyd. Da er jeg 18+3 uker på vei. Skal bli spennende og se babyen igjen:-) Formen min er fin, bare litt plaget med pollen. Men det satser vi på at akupunktøren får gjort noe med... Så har vi begynt med oppussingen her hjemme, nå er det gangen som begynner og ta form. Tror sommeren kommer til og fly avgårde, med jobbing, oppussing, trening, 3 bryllup og 1 barndåp:-) Så blir det plutselig oktober i en fei:-D

2 kommentarer:

  1. Det var gode nyheter om Alfa!
    Kos dere med trening i kveld og lykke til i morra! Blir spennende ja:)

    SvarSlett
  2. Gle mæ te å hør om mårråda`n. :)

    SvarSlett