Alfa og Ivi

Alfa og Ivi

mandag 27. juni 2011

Snedig dusjhode for dusjing av hundene!!!

Først og fremst vil jeg takke for alle de hyggelige kommentarene jeg fikk på de forrige innleggene! Jeg får pussig nok ikke til å svare på de:-( Men det er bra de virker for dere!!!

Fant en tråd på Canis, der det var ei som var ute etter et dusjhode til dusjen, med av-og-på-knapp på selve dusjhode. Akkurat dette har jeg også vært på utkikk etter! Har jo en slik en på hageslangen ute, men den går jo ikke ann å koble på inne. Så det viser seg at Clas Ohlson har en slik en!


Og den koster bare 249,-!!! Jeg prøvde den, bare for å se at den passet. Måtte ha slangen som hørte til dusjhode, for da jeg prøvde og koble på den orginale slangen lak den litt. Og den funket kjempebra; skikkelig trykk på strålen også! Tenker jeg blir kjekt til å bade babyen med også! Skal ha ei enkel balje oppå stellekommoden, så slipper jeg og sitte på huk på gulvet! Da er det bare og koble på denne, så slipper jeg og inni dusjen for å slå av og på!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar