Alfa og Ivi

Alfa og Ivi

mandag 30. august 2010

Bilder i bedre oppløsning!

Flere av bildene Hilde tok av Alfa og meg. Tuuusen takk!

Kombinerer lengdehopp og tunnellen. Bra vinkel, Hilde!

"Tar den før æ lande æ!"



Alfa og Tina venter på tur!


Kong Sqeaker er best! Kong med pip OG tau.


Arti med drakamp!
Tjo-hei, så gøy!


Så glad og fornøyd matmor!


Ser ut som Alfa koser seg også!


Godis ved feltet.


Alfa stikker av med skåla, blæh :-( (Ble dette bildet litt avlangt..?)


På Sandmoen. Kos i fanget etter en slitsom dag med mye fart og lek.

Frekke pudler, okkuperer sengene. "Ja ja, sier Tina, jeg er ikke så fin på det jeg:-)"

3 kommentarer:

  1. Flink dere er :-) Er det lett å tre tau i de kongpipen?

    SvarSlett
  2. Takk:-) Jeg kjøpte den med tau i. De heter kong sqeaker.

    SvarSlett
  3. så flinke dere er!! :) Og så mange fine bilder! :D
    blir veldig frista av dere, jeg vil og :))

    SvarSlett