Alfa og Ivi

Alfa og Ivi

onsdag 6. oktober 2010

Kjøp plastski til sparken!!!

Gjør klar sparken for vintersesongen og bestill plastski!!!! Jeg kjøpte de bredeste, 5 cm og vil anbefale disse på det varmeste! Da blir det null problem og sparke på vinterføre på veien og i løypa! Og selv om det er strødd på veien, lugger det ikke. Selvsagt går det ikke om det er strødd mye, men om det er sporadisk strødd lugger det ikke. Litt tjon og få de på meiene, men bruk en sånn gummihammer, så går det uten at plastskiene går istykker. Og da sitter de på!
  Tror de passer til alle typer spark. Jeg har Rapp-spark og de passer til den.

Jeg må forresten få skaffet meg en scootermatte, for å bruke til brems.... Skoene fra forrige sesong hadde knapt såle igjen:-S Og nå som jeg har kjøpt nye vintersko, har jeg ingen planer om å skorke vekk sålene på de også! Men hvor får jeg tak i det? Har googlet litt, men fant ingenting!

Gleeeeeder meg til snøen kommer!!!!

2 kommentarer:

  1. Du får undersøke om noen du kjenner skal skifte belte på snøskuteren sin, eller høre med noen som driver å reparerer, for mattene/beltene blir sikkert kastet etter utskifting. Har også lest at du kan bruke en bit av ei kumatte/liggematte. Jeg har ikke funnet ut helt hvordan det skal festes, vil jo ikke at den skal være i veia når jeg trenger å sparke. Den må kunne hektes opp på praktisk vis. Gleder med til sparkføre!! Brita

    SvarSlett
  2. vart bestillte du de plastskidorna?

    SvarSlett