Alfa og Ivi

Alfa og Ivi

fredag 19. november 2010

Io på medisin igjen!

I samråd med dyrlegen bestemte vi at Io skulle få medisinen igjen. Argumentet til spesialisten var at bivirkningene av hjertemedisin var større enn den mulige virkningen av den. Det er jo ikke sikkert at den hjelper. Men jeg synes ikke Io har vært plaget med bivirkninger, syns heller han virket piggere når han gikk på den. Og dyrlegen var også i tvil da vi var på kontroll. Så når jeg skrev en mail til henne, og sa hva jeg følte og kjente på, så var hun enig. Magefølelse+dyrlegehjerne=bra;-)
  Og selv om medisinen kanskje er en falsk trygghet, så føles det bedre og gjøre noe enn ingenting. Da tenker jeg på Nina sin Casper, som døde av den samme sykdommen bare 5 år gammel. Det ble oppdaget for sent til at det gikk ann og gjøre noe.

Eneste bivirkningen jeg kunne oppdage var at Io kastet opp en gang for dagen, etter at han begynte på den andre medisinen. Men skal få noe for dette, nå når han begynner på medisinen igjen.

Så får vi se, frem til neste kontroll i mars/april... Følge med på hjertefrekvens og andre symptomer!

Driver og spretter opp den gamle Non-stopsela til Io nå, så den kan tilpasses Alfa. Skal justere strikket på sidene, så det passer henne. For Io sin nye, større sele kom i posten idag!!! Så skal jeg tilpasse den, så håper jeg det blir ski-tur i helga...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar