Alfa og Ivi

Alfa og Ivi

torsdag 15. oktober 2009

Targetstick, dekk og diverse..

Io har no finpussa litt på sveisen. Har kjøpt nytt skjær til maskina, så det gikk så det suste. Han ble tynn og liten da, gutten!
Ellers trener jeg litt med begge hundene i pausene fra studiene. Har begynt å si dekk samtidig som Alfa legger seg. Hun foreslår dekk inne, men ikke ute enda.
Prøvde såvidt targetsticken med henne, men var for rask i timingen min, så det ble masse biting istedet for dytting med snuten:-( Hun putter jo alt inni munnen for tiden, så jeg tror vi venter litt med den. Hun ble veldig frustrert da jeg prøvde og vente henne ut, slik at hun kanskje dyttet snuten borti, men da kom det bare mer biting (selvsagt siden hun fikk noen forsterkninger for det) og så kom labber og sitt og dekk:-)
Det har gått mange dager siden vi har hatt noe uhell inne nå. Så vi håper hun begynner og bli husrein omsider.
Igår gikk vi tur oppover veien, og vi traff mange på veien, som Alfa fikk hilse på. 3 damer som gikk etter veien og 2 damer som stoppa og ville hilse på.
Så var hundene hjemme alene mens jeg var på butikken. Det gikk veldig bra. Alfa var stuptrøtt etter dusjing og tur.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar