Alfa og Ivi

Alfa og Ivi

lørdag 22. mai 2010

Bachelor levert!!!

Leverte bacheloroppgaven min på torsdagen! ENDELIG!!! Skikkelig stress den siste uka nå, så jeg kjente hvor anspent jeg var i skuldrene da jeg hadde levert og pustet lettet ut. Hadde en utblåsing igår, da jeg etter jobb, vasket bilen innvendig og utvendig, vasket vindu på huset, børsta hundene, støvsugde og tørka støv. Kjent studentfenomen er jo at huset er aldri så skinnende rent som når det nærmer seg eksamen/innlevering av oppgaver. Da frister det mye mer og vaske hus enn og plages med lesing/skriving. Men denne gangen har jeg måtte droppet alt sånt og brukt hver ledig tid på oppgaven. Slik blir det når man jobber best under press.
  Heldigvis har jeg hatt en flink, støttende samboer som har flidd hus og laget mat mens jeg har skrevet. Han har også slitt ut hundene innimellom, slik at jeg fikk fred. Jeg er kjempeheldig!

Så idag har jeg vært giddesløs og daff! Men med goood samvittighet, siden jeg har stått på sånn i det siste. Huset var jo flidd også, til helga (så lenge det varer)! Vi sov til halv ett (!) idag, og har bare slappet av. Kun en sykkeltur med hundene. Torgeir syklet med Alfa og jeg med Io. De drog bedre når de hadde en foran seg! Torgeir syklet etterpå med Zeb og Moss. De trenger litt kondistrening til sesongen starter!

Har veldig lyst til å starte sånn smått med rundering med Alfa, men trenger 2 stykker til å være figuranter! Noen som har lyst til å belønne hunden min for å komme bort til deg??? Har fri mandager og torsdager nå fremover mot sommerferien. Håper det blir en del jobbing disse dagene også, men vet ikke noe enda. Har også lyst til å trene ID-spor også med Io.

Hadde forresten rekord av besøkende på hjemmesiden min i forrige uke; 1879 besøkende!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar