Alfa og Ivi

Alfa og Ivi

fredag 14. mai 2010

En funderende students tanker

Sitter og knoter med bacheloroppgaven min. Har utsatt det verste til slutt, noe som medfører en del frustrasjoner!

Når det er ting jeg synes er vanskelig og ikke forstår helt, så tar jeg meg selv i å finne på andre ting for å unngå problemet! Drar dette over på hundetrening og finner det samme fenomenet der. Hundene snuser i bakken, kikker på noe annet eller spiser gress når det er noe de enten ikke skjønner eller noe som er vanskelig. Ofte har dette med motivasjon til å gjøre det som skal gjøres. Iværtfall er det det i mitt tilfelle. Prøver og belønne meg selv med cola og snop, det hjelper en stund, men så er jeg mett:-)
  Ikke lenge igjen nå, så jeg må vel holde ut. Skal levere oppgaven torsdag 20.mai.


Har forresten meldt meg på Sommerkurs i rundering ved Canis hundeskole. Instruktør er Morten Egtvedt, som er hovedinstruktør i Canis. Kurset er i helga 30.juli til 1.august. Har meldt på Alfa, siden Io ikke kan renne tulling i skogen pga hjerteproblemet hans.
  Må vel bestille ny time til dyrlegen til Io, for å ta en ny kontroll av hjertet hans. Kan ikke si at jeg gleder meg:-(

4 kommentarer:

  1. Ikke greitt å vårrå ein funderende student, nei. D e utruli kor my ein kan bli settan og tenk på i stedet for å gjør d ein ska =) Bli hæli når torsdan e færdi da! TVI, TVI!!!

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Gle mæ voldsomt t å bli færdi ja. Men så e d den hæslie muntli eksamen igjen, tre vækka ætterpå:-S
    Men har æ har da overlevd sånt før! Men no e d straks meir alvorli enn før! Heile utdanninga mi som står på spæll!

    SvarSlett
  3. Har Lo en hjertefeil? korr trist!:(
    Ka slags hjertefeil e det?

    SvarSlett
  4. Han heite Io, altså io. Egennavn har stor forbokstav og da blir det Io, og ikke Lo:-)Stor i, ser ut som liten l(L). Mange som tror det står Lo eller 10 eller IQ!

    Han har voksende hjerte. Trykk på Dilatert kardiomyopati til Etikkene til høyre i sidemenyen, der kan du lese hva det går ut på!

    SvarSlett