Alfa og Ivi

Alfa og Ivi

mandag 2. august 2010

Flere bilder

Først bilder fra blodsporprøven, som jeg har knabbet fra Eva;-)



Ble faktisk ikke tatt så mange bilder av de andre hundene på runderingskurset. Bruker som regel og være omvendt; masse av de andre kursdeltagerne og ingen av mine og meg. Takker Mikkel for at han tok seg av fotograferingen denne gangen! Flere bilder og se på http://www.iskonirm.com/

Kira leite løsbittet rundt Mailin.


Lira og Sigrid.


Lira på vei tilbake med løsbittet.


Ronja på vei over myra.


Ronja på vei ut til figurant Hanne.
Beklager Mikkel, men jeg hadde ikke noe bilda av Vida:-( Tror jeg var mye figurant til henne...! Men her er et bilda av henne, tatt med ditt kamera:-)

Vida på tur vekk fra den plutselig kjedelige figuranten:-)
Flere bilder av Alfa, blir aldri nok:-) Her ser det ut som om hun har stående ører:-)
Alfa på vei over myra!

Nok ein runde selvbelønning:-)
Her glapp nok en figurant belønningen til Alfa, og da stakk hun igjen:-) Men det gjorde ikke så mye, siden vi skulle avslutte økta snart. Så det bli jackpotbelønning! Vi gikk til lunsj, så fikk hun styre på selv der ute på myra. Det endte med at hun la fra seg nøffen og kom til oss til slutt. Det ble jo kjedelig når ingen så på henne:-)

Hmm, er det noen der ute, tro?

Alfa ute hos figurant Mailin, oink-oink:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar