Alfa og Ivi

Alfa og Ivi

fredag 15. januar 2010

Da er det fredag igjen!

Da har vi kommet til nok en fredag. Jeg fatter ikke hvor uka blir av, vips er det helg igjen. Tyder på at det er nok å ta seg til, og lite døtid. Og det er jo bra! Har vært 3 dager med jobbing, møte i gjennom jobben, skolearbeid, henting av for på Verdal'n og trimturer med hundene. Har vært ordentlig sprek denne uka! Tror vi har vært ute og gått/jogget 3 kvelder. Hundene har jo et raskere turtempo enn jeg har, når jeg går. Så når jeg jogger veldig rolig, blir det optimalt for hundene. Og så vil jeg anbefale turgåere og joggere å gå til innkjøp av denne typen brodder! De vanlige typene brodder som selges, er bare en vits!
Disse har ståltråd surret rundt flere gummistrikker, så du sklir ikke i det hele tatt! Jeg har jogget på hard hølke med disse! De sitter som støpt på skoen og har en reim over foten oppå. Disse selges på Jernia og på "Et enklere liv" på Amfi.

I helga skal jeg på ski, antagelig på Henningvola, gjøre skoelarbeid og slappe av. Kanskje blir det litt lydighetstrening med hundene, om det blir så mildt som de melder. Det har vært minimalt med slik trening hittil i vinter. Inne er gulvet så glatt, og ute har det vært altfor kaldt. Dessuten har det fristet mer med turer.

Søndagen får vi se litt.. Kommer an litt på formen til Torgeir hva vi finner på. Han er ikke helt frisk enda. Men ut skal vi uansett, om det blir fint vær. Blir mer motivert til å gjøre ting inne, etter å ha vært ute!

1 kommentar:

  1. Heisann!
    Slike brodder hadde jeg for en tid tilbake, bare uten reima på oversiden. Veldig gode brodder, men jeg slet de ut tilslutt, gummien marna.

    Ha en flott kveld!

    SvarSlett