Alfa og Ivi

Alfa og Ivi

lørdag 23. januar 2010

Skitur på Henningvola

Snørekjøring med Io idag. Vi dro til Henningvola og dro på tur ilag med Nina og Cempi.
Cempi og Io var kjekke turkompiser! Lite tull med de to!
Io skulle som vanlig skvette litt her og der, men ingen ut-triksing av matmor idag. Han har et triks for å legge meg i bakken; han løper bak meg, mens jeg er uoppmerksom, og STYRTER bort til det treet han har tenkt seg til.
Han syntes Cempi var snodig som rulla seg i snøen!
Håper jeg får noen fartsbilder av Nina etterhvert;-) Jeg hadde med meg speilreflekskameraet, men turte ikke å knipse bilder med det i fart. Enn om jeg tryner og ødelegger det!
Så det spørs om jeg må ha meg et nytt fjøs-fest og-fartskamera...! Det gamle Nikon-kameraet jeg kjøpte for 6 år siden tror jeg ikke duger lenger:-)

2 kommentarer:

  1. Så søte :)

    Hyggelig at du følger fotoverden!

    SvarSlett
  2. Blir så inspirert, og så er det mange nyttige tips å få med seg. Så kanskje jeg, som aldri har brukt redigeringsprogram kan lære meg det!

    SvarSlett