Alfa og Ivi

Alfa og Ivi

torsdag 25. november 2010

Tur i kaldværet



Ble plutselig en fridag på meg idag! Det gjorde seg, for nå har jeg jobbet hver dag (inkludert helga) siden forrige mandag! I morgen er det kurs igjennom barnehagen, og det er på Namsos. Så blir det helg!!! Eneste ulempen er at det er meldt svinkaldt fremover! Så det spørs om det blir noe av skiturene jeg hadde planlagt...

Tok med kompaktkameraet på turen, knipsen noen tilfeldige bilder bare. Er ikke så lett og få gode bilder av disse tre urokråkene, når man ikke har speilreflekskameraet med, men men... Slapp i allefall og ta av vottene når jeg brukte det lille kameraet.
  Hundene storkoste seg, til tross for -10 grader og klumper under labbene. Blir nok barbering av labber og snuter en dag. Uansett må jeg bli flinkere til å ha på de sokker nå! Samme hvor mye jeg barberer pelsen inni labbene, så kommer det isklumper!
  Io var i fullt firsprang hele tida, så jeg synes han er piggere på medisinen! Ofte går han bare rundt føttene mine, når Moss er med på tur. Men idag løp de alle tre og knuffa ingenting!

Fikk dessuten telefon i fra Namsos kommune om å komme på jobbintervju! Jeg har søkt på ei stilling i Bangsund barnehage. Dette er 100% fast!!! Syns det var veldig artig og bli vurdert! Ikke så lett og komme igjennom nåløyet med så mange søkere! Så selvtilliten steg mange hakk idag. Blir spennende og vente etter intervjuet, om jeg får den eller ikke! Greier ikke helt og bestemme meg for om jeg kommer til å ta den eller ikke, om jeg får den. Kanskje trenger jeg ikke å ta stilling til det spørsmålet i det hele tatt;-)
  Blir jo nesten 5 mil og kjøre, hver vei! Men tross alt dreier det seg om 100% fast!
Vi får se, vi får se!

6 kommentarer:

  1. ÅÅH - det så herlig ut med så masse snø! Også så fin natur dere har :D Blir alltid like misunnelig når jeg ser hvordan folk i nord har det rett utenfor stuedøra. Heldige, dere!!

    SvarSlett
  2. Bare -10grader hos dere, heldige er dere! Her er det -19 nå...

    Krysser fingrene for deg på intervju, spennende å høre hva du finner ut!

    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  3. Ja, vi er nok veldig heldig, Veronica:-)

    -19??? Det var ille:-(

    SvarSlett
  4. Må ærli innrømm at d lett bli romsøk opp i hen om dagan ja!!! Litt fer kaildt åt mæ:-P Bli speinnanes me jobbinterjuv da......

    SvarSlett
  5. No hi det vorti litt fer kaldt t tur ja! -13 no!! Va -25 på Eide imårrest! Så det bli nok innehælg ja:-(

    Det spørs når det bli nå tå der intervjuet da... fikk brev i posten igår om at det va meir æ skoill igjennom på sykehuse den da'n! Så æ veit itj når der intervjuet bli... Syns det va drygent seint og varsku først da om derre på sykehuset:-(( CT-undersøkels+nå anna greier!

    SvarSlett
  6. Så spennende med jobb da?! :) Barnehage er jo bare så hærlig, savner jobben min jeg ja!! Lykke til ihvertfall!

    SvarSlett