Alfa og Ivi

Alfa og Ivi

mandag 27. september 2010

Ferske skanker levert på døra!

Dette var stas!!!
Min svigerfar kom på døra med disse elgskankene til meg ikveld! Hundene måtte jo ut å få se hva de fikk for noe. Alfa hev seg over de og begynte og slikke og spise på de. Io var mer lunken, siden hun hadde erklært de som sine. Men selv om jeg hadde inn Alfa tok det litt tid før han turte og bite i de. Jeg jazza han opp og slik ble han tøffere, og da jeg skulle plukke opp en til han, så skyndte han seg og stikke av med den før jeg tok den. Er glad for at jeg hadde han i bånd, så han ikke stakk av med den. Nå skal vi gå en del blodspor før sesongen er over!!!


Tok med et bilde i fra gårdsdagens konkurranse. Tove prøvde og ta noen bilder, men sola skein midt imot, så det var ikke så lett.

Io på tur inn med apporten.
Ellers har jeg vært på opplæring i min nye jobb idag! Jeg skal være barne-og ungdomsarbeider/assistent i en bolig til en med heldøgns pleie. Tror dette blir en lærerik og interessant jobb!!! Vet etterhvert hvor stor denne stillingen blir.
  Dette blir i tillegg til 20%-stillingen jeg har i barnehagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar