Alfa og Ivi

Alfa og Ivi

mandag 6. september 2010

Filmsnutt fra agilitykurset


Prøvde meg med en filmsnutt fra agilitykurset med Sportshunder i august, men det gikk ikke. Tror det ble for stor fil:-(
  Har forresten vært på SHK-banen og tatt ei økt sammen med Torhild, Rex og Leo. Io har bare litt smårusk igjen på noen øvelser, så dette blir bra! Jeg gikk i skjul under fellesdekken med Leo, og det gikk veldig bra!!! Io lå, riktignok litt anspent å speidet etter meg, men han lå! Hadde ikke trodd dette skulle gå så glatt. Men Io er veldig gøy og trene med for tiden, så det er bare og smi mens jernet er varmt;-)
  Kjøpte meg ny apportbukk før dagens økt, en ganske stor en (er usikker på tyngde, men kanskje 500-600 gram...). Io liker ikke de jeg har, fordi da må han skråpe nesa si i bakken for å plukke den opp. Men med en skikkelig en, med ordentlige klosser på sidene, gikk det som smurt! I tillegg må han holde hardere, for å bære den støtt:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar